vrijdag 24 oktober 2008

Handelsbeurs Lembeek: Verslag

Vorige week waren we in Gembloux en dit weekend speelden ( enkelen van ons ) en thuismatch.
Dit weekend was het jaarmarkt en handelsbeurs in mij thuis dorp Lembeek.
Ik woon hier nog niet lang maar ik zou het toch niet willen missen.
Vorig jaar hadden we al een klein tafeltje tussen de handelaars.
Toen zijn we samen het de handelsbeurs comité op het idee gekomen, om ook het balkon van de kring in te palmen.
Ze hebben hier serieus promotie rond gemaakt en verschillende standjes stonden op het balkon van de kring.
Voor iedereen tot boven te krijgen hebben ze zelfs voor een blokkade gezorgd dat iedereen eventjes naar boven moet.

Het leuke aan een thuis match is dat je mensen kan vragen om te komen klossen.
Vorig week in Gembloux wisten we niet waar we voorstonden, we wisten zelfs niet of we wel met ons 3 konden klossen. In marche-en-Flamenne was het uiterst moeilijk om met 2 of zelfs 1 achter een stand te klossen.
Nu hadden we de beperking niet. Zaterdag zaten we met ons zessen te klossen.
En zondag waren we wel met 8 tegelijkertijd te klossen.
Ik zat er maar bij met m'n lintjes werk, om eens voor afwisseling te brengen.

Ik moet ze allemaal bedankten voor hun komst, het waren 2 plezante dagen.

Ik moet wel bekennen dat ik zondag eventjes ben weggeglipt om als lembeekenaar op de jaarmarkt rond te gaan. Ik moet volgend jaar toch eens het park in lopen want ik ben al 2 jaar het kleiner vee gepasseerd ( alles kleinder als een Brabander ).

Ik denk dat ik voor de rest van het bestuur spreek, als ik het handelsbeurs commité van Lembeek zeer hartelijk bedankt voor de goede zorgen dit weekend.
Volgend jaar staat al genoteerd in onze agenda.

Geen opmerkingen: