vrijdag 12 september 2008

Een vaste Thuis! 1000 bezoeken! 1 jaar oud!

Wat een verassing,
Vandaag wil ik ons nieuw adres aan jullie voorstellen.
Ik wou dit doen met wat info van hoeveel lezers heeft dit blogje. Gelukkig zat ik neer op m'n stoel want ik kon het moeilijk geloven. Momenteel staat onze teller op 998 bezoeken aan onze website.
En ik moet zeggen dat tellertje staat er maar op van 1 december vorig jaar.
Daar mee zetten we zeker boven onze 1000 bezoeken want ik ben er vroeger mee begonnen ( eventjes juiste datum eerste post opzoeken ) vorig jaar op 12 september,
wacht vandaag is het ! Ja jongens, ik ik heb eventjes een raar gevoel.
Ik heb dit verre van geplant om dit juist vandaag te doen.
Erger nog volgend jaar op onze tentoonstelling kunnen we het 2 jarig bestaan van onze blog vieren ^_^.

Nou ja ik ben eventjes over de schok over hoe dit kan gebeuren.
Dus kan ik verder typen aan mijn originele intentie van mijn berichtje.

De Cijfers zet ik straks eventjes apart.

Ik wou jullie aankondigen dat we een vaste thuis hebben gevonden tussen de nullen en de eentjes van het Internet.

WWW.ZENNEKANT.BE

Is ons vaste adresje op het intrenet.

Ons website adres zal ik vanaf nu dus niet meer kunnen vergeten.

Geen opmerkingen: