zondag 12 augustus 2012

Kantdagen: Verslag

De kantdagen zijn er weer.
Bij ons een klasieker van de uitstappen onze eerste was naar Brugge.

Ik heb er een 2 daagse van gemaakt, en ben gisteren al opgereist naar Brugge om een cursus jugendstill ontwerpen te volgen bij Martine Bruggeman.
Dus vandaag rij in van mijn loggeerplaatsje in Bredene naar Brugge station, om iedereen te ontmoeten.

Beetje haast het staionsplein over naar het station en daar vind ik de hele bende in de loketten hal, de dag kan beginnen.

Eerste halte brauwerij de volle maan, niet om te drinken, maar om op de bovenzaal de kant tentoonstelling te bezoeken.

Zonder aankopen ben je niets , dus kopen we nog een patroon aan, zo eentje van die wil ik ooit maken.
terwijl we patronen hebben liggen om te kossen tot we 150 zijn. Maar we kunnen het ons niet laten en een mooie grote stropkant, daar weet ik dat ik iemand die heel blij mee zal maken, maar ze kon spijtig genoeg niet mee.

ondertussen is het middag en zoeken we een lunch plaatsje op.

We maken een wandelingetje over de rommelmarkt tot aan de bogaarde kapel.
Ik was gisteren al eens komen kijken dus ik wist wat te verwachten, maar blijft zelfs bij een 2de bezoek fenomenaal.

Dit is moderne kant.

Spijtig genoeg  moet ik het kort houden vandaag en reizen ik nu samen met ons ma richting Brussel.
We moeten 3de keertje naar de sint-goriks Hallen.
Daar wacht de uitslag van de wedstrijd.

Ik zal blij zijn als ik na dit drukke weekend, strakjes thuis zal zijn.

Geen opmerkingen: